3.18.2011

JIJI ALWAYS LUV LILY....

huhu... 
sape jiji dgn liliy???
jiji adalah watak novel t'baru aku....
hehe....
jiji adalah seorang budak lelaki yg berjanji x kan cri 
cinta lain kecuali cinta pertama dia...
cinta p'tama dia ialah lily.....
jadi lepas dia besar dia kembali ke Amerika
untuk mencari balik bunga lilynya....
apa yg aku suka sal cita nie ialah 
ending dia....
ending dia memang best giler!!!
sape yg bace komfim tido smbil sengih.....
hehe....
x sabar nak kasi watak uatama dia baca....
sape plak watak utama dia???
haha...
adalah...
tue rasia aku dgn dia.........
sape watak laki tue???
hehe...
aku x nak bgi nama tapi aku bgi tengok gmbar jer.....
aku bgi tengok gmbar jer komfim korang akan tahu terus....
orangnya hensem...
hensem ke???
hensemlah jugak.....
tpi hensem oppa aku lagy.....
hehe...
kalau korang nk baca cita yg aku tulis....
slalu lah datang ke blog aku...
huhu...... (^_^).....
vvip jgn marah ek....

Thanks for reading mine ;]

No comments: