5.27.2011

FAMILY DAY!!



hello hello.....
dah lama aku x menulis kat blog nie.....
sbb apa??
sbb aku ada exam....
busy ar....
sebenarnya x pown....
huhu.....
sebelom aku exam.....
aku ada family day...
huhu best!!!
pergi kat pantai main air....
sebenarnya x pown..... 
aku lebih banyak ukir tulisan atas pasir dri main air...
aku nk main air sebenarnya...
tapi....
x bawk baju......
huhu.....
aku nie kan pemalas....
haha....
mula mula ada permainan bola tapar pantai....
aku x main pown... 
sbb x pandai...
pastu ada acara mengail botol....
x mask akal kan??
yg x msk akal tue lah yg berlaku....
haha......
pastu acara terompah gergasi....
aku x join sume acara.....
aku lagy selasa menikmati pemandangan pantai yg indah...
ceh...
bermadah lah plak....
banyak benda aku ukir....

huhu..... nielah nak dikatakan peminat b2st no 1.... haha.... sebenarnya x pon...










haha..... sekali ngan aku pown ada....









niga ura..... gora gora.... it's 4 minute!!







time 4 cube....







say b.i.g to the bang!!









k-pop at the beach....







perangai gila gila ku...... 








pastu pada mlm tue kitaorang bbq plak...
huhu.... x sempat amik gmbr......
x pe lah..... that's the end....
lain kali aku cter plak ok?? 

WELCOME  TO MY WORLD....







Thanks for reading mine ;]

No comments: