4.21.2011

MUZAKARAH.....

huhu.....
minggu nie.... 
ada muzakarah kat sekolah aku....
muzakarah tue apa ek???
mesty korang tertanya tanya kan??
muzakarah tue ntah lah.... aku pown susah nak ternagkan...
sorry lorh....
aku nie bukannya tahu sangat....
kih kih.....
muzakarah nie macam mak atau ayah kita datang maik result peksa kita....
pastu subject apa yg lemah kita pergy jumpa dgn cikgu yg ajar kita....
macam tue lah....
selalunya  majlis nie di buat untuk form yg akan menghadapi peksa penting jer.....
tapi ntahlah..... puan pengetua nak buat jugak untuk sume form....
so..... macam tue lah....
sedih lah jugak mak aku x dapat datang ...
sob sob.....
tapi x  pe gak....
x lah kena 'basuh' ngan cikgu.....
hihi......
tapi kena gak...
sbb keesokan hari mak aku g jugak....
sedih nya!!
apa yg paling menyedihkan kena bebel.....
bla bla bla......
urgh.....
aku dapat no 7 dlm kelas....
huhu.....
x bangga pown.....
sbb mak aku memang x puas haty.....
n aku dapat no 38 dlm tingkatan....
wow!!!
syabas buat diri aku sendiri.....
tapi yg lagy menyedihkan mak kau tetap x puas haty.....
woa!!
nape mak aku x puas haty???
bukan ke no 38/273 tue membanggakan????
ntahlah.... 
mak aku kata kalau nak diikutkan.....
kalau sekolah biasa....
dan kalau sekolah ahmad maher x de kelas aliran aku nie dok dlm kelas no 2....
sob sob......
sorry umi saya x dapat nak beat kakak.....
kakak dapat no 3 dlm tingkatan....
alah samelah tue....
buang jer no 8...
x ke jadi no 3 jugak....
ntahlah....
nie jer yang aku blh dapatkan .....
pencapain aku paling tinggi dlm sejarah aku bersekoalh menengah....
bukanke ini satu peningkatan?????
hurm....
biarlah.....
apa apa pon.....
kurangkan main....
kurangkan makan... kih kih....
kurangkan kpop.....(x nak!! ><!!)
kurangkan buat novel....
huhu...
nak stop buat novel(masih dlm perbincangan)
fighting!!!
tahniah buat HASNIZA HANAFI kerana mendapat no..........................................................
19 dalam tingkatan!!!!
dan no 3 dlm kelas.....
dan tahniah buat kelas 2 RAZI 2011 sbb dapat tempat keempat dlm sume tingkatan.....
tahniah buat RIFQI AQIL  sbb dapat no 1 dlm kelas dan no 12 dlm tingkatan......
biasalah.... dia kan ketua tingkatan......
38,38,38......
bermakna bagiku....
:)

welcome to my world......


Thanks for reading mine ;]

No comments: