4.01.2011

PESTA BUKU.....

huhu.....
bercerita lagy.....
semalam aku pergy pesta buku.....
best ker ke pesta buku nie????
bagy penggemar novel.....
pesta buku lah apa yg mereka tunggu setiap tahun.....
kalau kat kelantan maybe kurang best....
tapi still best....
nape aku kata kurang best???
sbb x de artis datang ke???
ke sbb x de show???
ke sbb x de aircond???
ke sbb ramai orang???
bukan lah....
bagi penggemar ovel diorang x kisah....
ade artis ke...
x de artis ke....
ade aircond ke...
x de ke....
diorang tetap bersemangat waja dan kental untuk 
mendapatkan novel yg diminati dan digemari...
macam aku....
bersemangat giler ke pesta buku semalam sbb nak dapatkan novel
atau cerita untuk aku mengisi masa lapang.....
kadang kadang aku jeles dgn sape sape yg pegang novel yg dah lama aku nak baca......
huhu....
sedihnya....
nak beli novel bajet x cukup.....
modal x ada......
ok berbalik kepada pesta buku......
aku kata kurang best sbb....
apa yg aku dengar...
kalau pesta buku kat PWTC.....
penulis tue ada sekali untuk authograft.....
argh dengkinya!!!!!
lagylah aku dengki kalau kak AIN MAISARAH ada sekali......
huhu....
sedih btol!!!
jumpa sekali pon x pe.....
kih kih......
bolehlah aku minta tips nak tulis novel.....
dapat authograft dia.....
kak AIN datang lorh KELANTAN........
bila lagy nak datang.....
huhu......
kan best blh amik gmbar sekali....
pastu blh borak borak.....
kalau ada jodoh blh jumpa kwn siber kat sri bangsar......
huhu.....
blh kongsi citer dgn lebih lanjut.....
blh jumpa sis moew......
sis qila....
nad....
sis nas......
adoi.....
berangan lebih lorh pulak.....
tapi kan best kalu blh jumpa gtu......
blh jumpa DAMYA HANA.....
NORHAYATI BERAHIM.....
kan best......
blh mintak authograft skali......
huhu.....
dah lah cite sal kureng best nie.....
cita sal ape yg aku buat kat pesta buku semalam plak.....
ape aku buat ek???
aku akui semalam ramai sanagt orang....
huhu....
sesaknya......
aku jalan jalan jalan jalan jalan.....
cri buku apa yg aku suka.....
first aku ngan kakak aku pergy kat rak yang 
ada novel english......
aku pon belilah satu mr.midnight.....
jalan jalan jalan jalan jalan jalan jalan lagy......
pergy vrik buku latihan geog.....
huhu....
bab bab cri buku latihan nie memang aku x bersemangat giler......
sebenarnya aku nak cri buku math....
tapi x jumpa.....
sekali x jumpa aku terus x cari.....
bukannya apa....
aku malas jer....
kih kih......
jalan jalan jalan jalan jalan lagy....
aku nampak papan tanda PTS......
terus aku berjalan laju menuju ke rak itu......
dengan bersemangat sekali.....
bersama semangat waja dan seankers north stars aku yg bru
aku menuju ke rak itu.......
aku belek punya belek punye belek....
jumpa jugak buku kak AIN.....
huhu......
betapa gembiranya kau masa tue.....
tapi malangnya sume yg ada di situ aku dah beli.....
dah tersimpan rapi dlm almari buku.....
sudah beribu kali dibelek olh ku......
huh.....
hancus harapan ku......
tapi yg penting buku yg aku sudah beli dan baca sudah menjadi best seller....
tahniah kak AIN.....
aku pun meneruskan usaha mencari buku yg belum ku beli dan baca lagy....
dan....
pap!!!
jumpa!!!
huhu.....
buku baru kak AIN.......
yeye..... yeye...... yeye.... beli beli beli........
tiba tiba kau ternampak kak HANA......
senior di sekolah ku......
dia ada di situ....
huhu.....
dia tengah mempromosikan novel sulung dia.....
tapi apa yg aku sedih.....
aku beli sehari sebelum aku pergy pesta buku.....
tajuk novel dia lovin' you....
semua pembaca blog nie rajin rajinlah beli ek.....
dijamin best!!!!
apa yg best???
nntylah aku cita dlm entry satu lagy.....
dan selepas itu aku berjalan menuju ke kaunter dan membuat pembayaran.....
maka berakhirlah hariku ke pesta buku.....
apa apa pon...
WELCOME TO MY WORLD......


Thanks for reading mine ;]

No comments: