2.25.2011

ACHOOM!!!

adoi...
 skunk nie aku selsema x henti.... 
aku rasa bilik aku penuh dgn hingus pas nie..... 
x boleh aku bayangkan macam mana bilik aku penuh dgn hingus nnti...... 
aku pelik lah.... 
selalunya aku selsema dua hari jer nie nak dekat 5 hari!!! 
tambah pulak penyakit batuk menyerang aku sekarang........ 
adoi......
 macam mana aku nak belajar cam nie... 
ceh sejak bila pulak fikir psl belajar nie???
 ok ok sebenarnya cam ne aku nak peksa nnti minggu depan....
 harap  aku dah sembuh masa tue..... 
hehe......
skunk bru kul 7.21..... 
lambatnya nak tunggu pukul 11..... 
nak tengok DREAM HIGH........ 
argh....... 
betapa bahagianya kalau aku blh tengok smeua cita dia sekali gus..... 
betollah kata orang penantian itu suatu penyiksaan......... 
petang nie balik ostel..... 
wuargh!!! 
oppa !! 
x nak pergy!!!

Thanks for reading mine ;]

No comments: