2.25.2011

SILAP LANGKAH~~~

aku nie dikira silap langkah...
nape????
sbb aku cakap sal oppa aku tpi x perkenalkan oppa aku dulu.....
hehe......
x pe..... skunk aku kenalkan kat korang.......
tpi janji dlu jgn marah......
kalau ada yg berkenan sila bagi nama,no.tel dan alamat umah anda.......
dan email kat aku ok.....
e mail dulu bru boleh dapat no phone oppa oppa aku...
aku nie tujuh beradik......
aku paling bongsu.......
aku ada 6 orang oppa....
ada yg kembar dan ada yg kembar tiga..... 
yg solo pown ada.....
kalau kembar tue jgn risau......
muka x sama pown...
sume muka lain lain..........
tpi yg paling penting sume cute dan handsome.......
urm.......



mula dgn oppa aku yg no 1......
nama dia D*****N.........
umur dia x perlu tahu lah......
tinggi dia 178!!! tinggi nya.....
dia oppa sulung aku.....
dia baik.......
tpi tegas.....
ini yg membuatkan aku frust sepangjang masa......
dia x panas baran tpi tegas.......
dia suka main bola......
idola dia B*****G
dia rapat dgn oppa aku yg paling cute.....
smpai aku dengki tengok hubungan diorang......... huh!!





ok....
oppa aku yg no 2 pulak.....
umur dia sama jer dgn oppa aku yg no 1....
tpi muka lain.......

tinggi dia pown lebih kurang lah.....
hobi dia????
hobi dia menari....
lawak kan????
tpi x pe.......
kalau aku boring saya suh dia menari....
best tengok dia menari......
dia bukan menari zapin ke jogek lambak ke......
dia menari yg best best......
kalah suju menari sorry sorry.......
owh....
lupa nak bagi tau nama......
nama dia H*******G
hehe.......
dia rapat dgn oppa aku yg no 3........
hehe.......
dia rapat sangat.........




tengok gambar dia???
cute x????
haha........


oppa aku  yg no 3 plak dah berpunya.....
jgn amik tau......
gf dia adalah kwn baik aku.......
nama oppa aku..... J******G
nama gf dia plak S****A
hehe.....
diorang sweet couple......
oppa aku  yg nie cool sangat sangat......
smpai aku pown x tau nak kata apa......
dia cool tpi cam ne blh ade awek???
ada lah karisma dia tue.......
hobi dia ntah lah.......
rapping kowt........
mulut dia kan.... ei... geram btol..... mcm jemput jemput yg mak kiah jual kat sebelah umah......
geram rasa nak picit jer mulut dia......
tpi x berani buat lah..... takut dia marah.........


tengok dia.....
hensem x????



hehe.....
turn oppa aku yg paling aku sayang plak.......
dia cute sangat..........
dia rendah jer.........
samelah cam kembar dia........
suara dia sedap.....
suka dengar suara dia.......
dia rapat dgn oppa no 1......
huh!!! frust rasanya bila tengok dia duaorang tue!!!
tpi x pe..... coz kalau aku merajuk dia lah orang pertama yg pujuk aku.......
hobi dia..... menulis lirik lagu......
lawak rasanya...... oppa aku nie jiwang agaknya....
nama dia Y****B....... panggilan manja....
S***E........















tengok dia.....
pendek kan???
haha.......



ha......
kembar oppa kesayangan aku lak cute jugak.....
same jer lah......
tpi tahap kecutetan dia tue 90%jer lah.....
dia nie ramai peminat.....
hum......
macam mana lah boleh ada peminat padahal dia nie baboo......
dia nie suka tanya soalan yg x munasabah....
macam abang aku yg no2 tue lah......
hei...... apa nak jadik lah duaorang nie.....
nama dia G*****G..... panggilan manja A*.......
dia nie selalu cbok dgn kerja dia.......
tpi dia still abiskan masa dgn aku........


hehe.....
handsome x????





nie oppa aku yg last.....
muka dia ada western style......
hehe........
dialah oppa aku yg paling tinggi......
hobi dia????
ntah lah x sempat nak kaji.......
dia nie pandai main piano.......
kalau ada majlis apa apa dia lah yg mainkan piano....
dia pandai sangat menjiwai lagu.......
smpai nangis.......
dia nie mudah percya kat orang......
kesian dia........
naif sangat...........
tapi untung kat aku coz aku blh usik dia.............
hehe........
dia nie pendiam ckit........

tengok.......
cam nak ngorat orang jer gmbor dia........
hai..........


nie lah oppa oppa aku..........
ada handsome ada cute........
ada tegas ada yg cool.........
haha.................
nnti aku post kan lagy bukti yg diorang nie rapat.........
hehe............... seperti yg aku  katakan sape yg berkenan email kan nama , no phone  dan alamat........
hehe................



Thanks for reading mine ;]

No comments: