2.02.2011

KPOP SEDANG MELANDA DUNIA!!!!

haha.....
hepinya!!!
skunk bukan aku sorang jer yang minat kpop....
ramai lagy....
dan yang terbaru minat kpop ialah sepupu aku dgn mak aku!
haha....
yang paling lawak mak aku lah....
aku balik dri hostel ary tue punya terkejut beruk.....
rasanya beruk pown x terkejut cam tue.....
mak kau tengok cita full house skunk nie dlm proses nak habiskan cita boys over flowers....
aku rasa nak gelak pown ada....
sepupu aku lak minat gila gila kat ss501.....
boleh dikatakan taksub dgn ss501.....
semua vid,lagu,konsert live dia tengok....
kakak au lak suka dgn snsd....
dulu dia benci giler ngan snsd.....
skunk siap mintak phone aku lagi sbb nak bluetooth vid hoot snsd.....
haha......
x cukup minat snsd, 2pm pown dia minat gak....
haha......
dulu selalu mengata kat snsd.....
skunk dah suka plak.....
aku pown sama gak....
sulu masa darjah 6 aku selalu kutuk kawan aku yang minat kpop.....
last last aku pown minat kpop......
aku start minat sbb cita boys over flower lah.....
hurm....
lepas tue minat ss501....
pastu berkait berkait berkait.....
smpailah kat B2ST!!!
skunk gilakan B2ST.....
aku harap sangat dapat beli album B2ST......
tapi aku still bawah umo...
kalau aku dapat elaun dri mak aku x pe jugak.....
hurm.....
satu lagi azam aku taun lepas yang masih blom terlaksana.....
aku nka tengok konsert live artist korea kat malaysia....
aku rasa azam aku x tercapai smpai aku umo 20 tahun kowt.....
x pe lah minat dri jauh pown aku x kisah asalkan B2ST terus ingat B2UTY......
LET'S FLY B2ST!!!
last word from me....
WELCOME TO MY WORLD!!!


Thanks for reading mine ;]

No comments: