2.25.2011

OSTEL OSTEL OSTEL.........

petang nie balik ostel..... 
dua hary dah dok umah..... 
dah tiba masa aku kembali ke ostel....... 
memang semalam aku sedih giler coz oppa oppa aku x bagy aku dok umah...... huh!!! betapa frustnya aku..... 
tapi pastu salah sorang dri oppa aku tue nama dia y****b..... dia cute sangat!!!! 
sampai orang lain x kata dia tue oppa aku tpi adik aku....... 
lawak btol...... 
dia lah oppa aku yang paling aku sayang.... 
umur dia... 
x perlu tahu lah.... 
yang penting dia oppa aku yg ke 4.......
 oppa aku ada kembar.... 
nama dia g*****g atau nama manja dia a*........ 
dua dua oppa aku nie cute sangat!!!!  
berbalik pada oppa aku yg cute tdi pujuk aku.....
 dia masuk dlm bilik aku pas dia pujuk aku..... 
dia cakap"sayang..... jgn marahkan d*****n oppa...... dia bukan x bagi adik dok umah.... dio suh adik dok ostel supaya adik x leka dok kat umah.......... adik jgn lah marah kan dia..... sama jugak dgn j*****g n h*******g oppa....... x pe nnty adik balik oppa belanja adik teddy bear ok???" . 
lepas jer aku dengar oppa aku kata macam tue aku terus bangun dan peluk oppa kau yang cute tue.......... 
hehe.... 
x sabar rasanya aku nak pergy dan balik ostel.......... 
hehe padan muka d*****n oppa.......
 nnty kalau aku balik aku nak ajak sume oppa kecuali oppa d*****n...... heh jahatnya aku..... 
x pe lah.... 
aku ajak sume lah jalan jalan kat kb..... 
x sabar rasanya........  
akhirnya lepas y****b oppa pujuk aku baru aku tahu sume oppa aku yang lain dok curi dengar dri belakang pintu....... 
macam mana aku tahu????
 lepas oppa kau yg cute tue pujuk aku.....
 aku bukak pintu..... 
pastu DEBUK!!! 
semua oppa aku yg lain jatuh...... 
rupanya diorang dok curi dengar dri belakang pintu.......
 hum..... 
rupanya diorang dah berpakat........ 
adoi..... 
tpi best gak ada oppa cam nie...... 
selalu buat lawak........  
aku ketawa x henty lepas tengok muka diorang jatuh......
 haha...... 
last last kitaorang baik jugak....
betollah kata orang air dicingcang x akan putus............
hehe....
oppa sarangheyo......

Thanks for reading mine ;]

No comments: